måndag 29 november 2010

Saffransbullar och cupcakes

Testade ett helt nytt recept häromdagen på saffransbullar med mandelmassa och russin och fy tusan vad goda de blev :)


Jag är nämligen inte så förtjust i vanliga lussekatter för jag tycker att de är för torra, men dessa kommer jag göra en laddning till av innan julafton:)

Idag har vi ett riktigt snöruskväder med -9 grader och snöööö så vad passar väl inte bättre än att testa sin nya snöflingeutstickare.. Så då var jag ju också tvungen att göra lite nya minicupcakes ju ;) Har man ingen anledning till att baka så hittar man alltid en ;)
Vanliga vaniljcupcakes med chokladkräm
recept till både saffransbullarna och minicupcakesen kommer om en liten stund, måste fixa lite mat till barnen först.=)

1 kommentar:

  1. Vilka supersöta cupcakes. Jag har sånna stjärnutstickare men har inte använt dem ännu.

    SvaraRadera