fredag 15 oktober 2010

Muffinsförsök och cupcakes..

För första gången på evigheter tänkte jag ge mig på ett försök att baka muffins efter att jag sprungit över ett väldigt enkelt recept på chokladmuffins på bloggen Bakglädje.
Döm om min förvåning när de blev så här fina :)

Sen fick jag lite grädde över efter att jag gjort fyllningarna till söndagens blivande tårta, så då gjorde jag lite cupcakes av dem..
Så här blev dem..=) Väldigt enkla men ack så goda ;)
Min spritsteknik är ju inte den bästa och så måste jag införskaffa mig en större sprits när jag ska ge mig på såna här saker, men övning ger ju färdighet.
Nu har jag fått självförtroendet tillbaka när det gäller muffins, så nu blir det nog en hel del olika muffinssorter som jag vill prova på..=)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du provade muffinsen. :-)
    Jag tycker du spritsat fint. Det var snyggt med strösslet på också.

    SvaraRadera