lördag 12 februari 2011

Tårta till converseskorna..

Ja så var då tårtan klar som converseskorna i förra inlägget skulle sitta på.. Det är en doptårta och önskemålen var att den skulle vara ceriserosa och att Tilda skulle stå på tårtan, så självklart gjorde jag så...=)



Tårtan innehåller hallon/blåbärsmousse och vaniljmousse (även denna). Inte jag som väljer fyllningarna, så det är ganska festligt att de senaste tårtorna som jag gjort har haft just denna fyllning, men det betyder väl att den är god också antar jag ;)

Så nu är det inga fler tårtor denna helgen, utan nu ska maken och jag fika på hemmagjorda semlor som står och väntar i kylen, MUMS!!


Trevlig helg på er allihopa!!

3 kommentarer:

  1. Vilken söt tårta! Skorna blev jättebra!

    SvaraRadera
  2. Men hjälp vilken söt tårta! Undrar om jag får göra någon rosa tårta någon gång, verkar bara vara killar i min närhet som vill ha tårtor. :-)

    SvaraRadera
  3. Ååh så riktigt fin! Gullig, men ändå så tuff med stjärnorna o skorna. =)

    SvaraRadera